راهنمای کار با سایت ۲

اگر قصد ثبت نام و ایجاد یک پروفایل برای کسب و کار خود دارید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا روی لینک “ورود و ثبت” که در سمت راست بالای کادر سایت واقع شده کلیک کنید تا صفحه‌ی جدید باز شود.
  2. در صفحه باز شده، ایمیل و رمز مورد نظر خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید و سپس دکمه‌ی ثبت‌نام را کلیک کنید. در صورتیکه آدرس ایمیل در اختیار ندارید یکی از دو روش زیر را میتوانید انجام دهید:
  • اقدام به ساخت ایمیل (مثلا در سایت Yahoo یا Google) کنید که راه مطمئن‌تر می‌باشد و در صورتیکه بعدها رمز ورود به سایت بیزیران را فراموش کردید می‌توانید با استفاده از ایمیل‌تان این رمز را از نو بسازید.
  • میتوانید با استفاده از یک ایمیل فیک و ظاهری (بشکل x@y.com که بجای x و y‌ هر کلمه ای را با حروف انگلیسی/لاتین میتوانید بنویسید) اقدام به ورود به سایت کنید. ایراد این روش در آنجاست که در صورتی که رمز ورود به سایت بیزیران را فراموش کنید دیگر قادر نخواهید بود بصورت خودکار رمزتان را از نو بسازید.
  1. بعد از طی مرحله ۲، به صورت خودکار به صفحه‌ی پروفایل اختصاصی خود وارد میشوید. حال برای وارد کردن اطلاعات مورد نظر و شکل‌دهی به پروفایل، روی کادر “اطلاعات فروشگاه” کلیک کنید.

 

 

  1. در این مرحله می‌توانید اطلاعاتی نظیر نام برند/فروشگاه، نام مدیر، شماره تماس‌ها،زمینه‌‌های فعالیت (جهت یافتن زمینه‌های شغلی خود میتوانید با تایپ قسمتی از ابتدا یا کل نام زمینه شغلی خود، موارد مورد نظر را یافته و با کلیک، آنها را انتخاب کنید) و … را وارد کنید.

سپس اقدام به تعیین محل کار خود بروی نقشه کنید. جهت یافتن سریع شهر خود، نام شهر را به فارسی در کادر بالای نقشه تایپ کرده و اینتر را بزنید تا نقشه بصورت خودکار روی شهر شما تنظیم شود.

سپس با زوم کردن میتواند محل مورد نظر خود را یافته و در آن نقطه دو کلیک پشت سر هم کنید تا نشانگر روی نقطه مورد نظر شما تنظیم شود. موارد دیگر شامل تنظیم عکس لوگو، عکس کاور، عکسهای گالری (بعنوان مثال عکس‌هایی از فروشگاه یا محل کار شما یا بعضی محصولات شما) و آپلود کردن فایل‌های متنی که می‌توانند شامل لیست قیمت، رزومه یا موارد اینچنینی، می‌شود. در پایان دکمه‌ “ذخیره اطلاعات” را کلیک کنید تا اطلاعات ورودی شما ذخیره شوند.

نکته: بعد از انتخاب تصاویر (لوگو، کاور و گالری) و فایل‌ها باید کمی صبر کنید تا تصاویر کاملا آپلود شده و نمای کوچکی از آنها نشان داده شود.

 

بعد از ساختن و وارد کردن اطلاعات به پروفایل، باید محصولات یا خدمات خود را در فروشگاه/موسسه خود ثبت کنید:

روی دکمه‌ی “افزودن محصول جدید” کلیک کنید تا به صفحه‌ی وارد کردن مشخصات محصول وارد شوید. در این

صفحه:

 

  1. اطلاعاتی مانند عنوان آگهی، دسته بندی، قیمت اصلی و ویژه و موارد دیگر را وارد کرده و همچنین تصاویر مرتبط به آن محصول را آپلود کنید.
  2. در پایان دکمه‌ی ثبت محصول را کلیک کرده و اطلاعات مربوطه ذخیره شوند.

نکته: برای ویرایش و یا حذف یک محصول میتوانید دکمه‌ی “محصولات من” از صفحه‌ی “داشبورد” را کلیک کنید تا لیست محصولاتتان را ببینید. با استفاده از دکمه‌ی “ویرایش” می‌توانید اطلاعات محصول را ویرایش و با استفاده از دکمه‌ی “حذف” می‌توانید محصولی را حذف نمایید.