چرا بیزیران؟

اگر در جستجوی یافتن نوعی خدمات، کالایی خاص و یا دانستن قیمت‌ها هستید بیزیران به دلایل زیر به کار شما می‌آید:

  • دیگر کارت ویزیت‌های قدیمی و در هم ریخته، دفترچه تلفن‌های گیج کننده و نیازمندی‌های کاغذی را فراموش کنید. کافی است وارد بیزیران شوید تا بدانید یخچال فریزر برند X را در کدام فروشگاه می‌توانید به پایین‌ترین قیمت خریداری کنید. کدام فروشنده یک کالای کمیاب را به شما عرضه می‌کند و یا از کدام کارخانه و یا شرکت می‌توانید بصورت عمده خریداری کنید.
  • کافی‌ است تنها یک موبایل، تبلت و یا کامپیوتر متصل به اینترنت داشته باشید تا از هر چه دردسر برای خرید یک کالا و یا یافتن یک متخصص برای حل مشکل خود خلاصی پیدا کنید.

اگر شما مالک یک فروشگاه، مدیر یک آژانس مسافرتی، یک استاد خصوصی و یا دارای هر شغل دیگری هستید بدانید که با ورود به بیزیران موفق‌تر از پیش خواهید بود! بدلایل زیر:

  • حتی اگر مالک یک فروشگاه در شلوغ‌ترین نقطه‌ی شهر هم باشید، هستند افراد بسیاری که به دلایل مختلف از کار و کالاهای باکیفیت عرضه شده توسط شما بی‌اطلاعند. با عضویت در بیزیران نه تنها خود را به همه خواهید شناساند بلکه شهرت شما از شهر و استانتان هم فراتر خواهد رفت.
  • دیگر تبلیغات کاغذی، پیامکی و … زودگذر را فراموش کنید. صفحه‌ی فروشگاه و آگهی کالا/خدمات شما سالهای سال در بیزیران باقی خواهد ماند و بدون محدودیت و با بروزرسانی همیشگی در معرض دید هر شخص در هر نقطه‌ای قرارخواهد گرفت.
  • بیزیران ایستاگرام نیست. در بیزیران اسم فروشگاه شما، نوع فعالیت شما، کالاها و خدمات شما و محل کار شما قابل جستجو است. امکاناتی که در هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام و …) نخواهید یافت. و همه اینها در ازای ۰ ریال!
  • با ورود پیش از پیش فروشگاه‌های اینترنتی به عرصه‌ی فروش کالا شما نیازمندید که محل ارائه‌ی کالا و خدمات خود را به خارج از چارچوب محل کار خود ببرید. از چارچوبها خارج شوید.
  • با عضویت در بیزیران یک فروشگاه اینترنتی رایگان داشته باشید و با حضور در عرصه‌ی اینترنت درآمد خود را چندین برابر کنید.