لیبل لند

مشخصات فروشگاه

لیبل لند

نام تجاری: لیبل لند

نام مدیر: آقای جوریان

زمینه فعالیت: ابزارآلات صنعتی


وب سایت: labellandco.ir

تلفن: 02166086997

موبایل: 09128008209

آدرس: تهران - میدان تیموری - به طرف مترو دانشگاه شریف - ساختمان یاس - پلاک 116- طبقه 3 - واحد 10


بدون امتیاز - امتیاز دهید / 111 بازدید / 0 نظر ثبت شد.

فروشگاه اینترنتی لیبل لند با ده سال سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش انواع لیبل (برچسب) و ریبون مشغول به فعالیت است و در واپسین روز های آغاز به کار خود در نظر داشته که محصولی را با بهترین کیفیت و رقابتی ترین قیمت ارائه دهد چرا که مشتریان خود را شایسته بهترین ها می داند.

فروشگاه آنلاین لیبل لند با ایجاد خرید حضوری و غیر حضوری ( اینترنتی) این امکان را مهیا ساخته که هر کس به هر شیوه و طریقی که می تواند به ساده ترین شکل ممکن کالای خود را با هر تعداد به صورت عمده و تک سفارش دهد.

لیبل لند با پشت سر گذاشتن تمامی پیچ و خم ها و راز و و نشیب ها، هم اکنون در خدمت خریداران است تا بتواند با ارائه خدمات ارزنده در کنار آن ها بوده و باشد. هدف از انتخاب این فروشگاه انتخاب درست و به جا و اصل کالاست تا محصولی که استفاده می کنید بدون هیچ گونه عیب و نقصی باشد زیرا همانطور که می دانید امروزه بسیاری از افراد سودجو هستند که در پی کسب سود بیشتر به فروش محصولاتی پرداخته اند که اصل نبوده و کیفیت بالایی ندارند. ما با تضمین کیفیت تک تک کالا های خود این اطمینان را برای خریداران به وجود آورده ایم که محصولی که خرید کرده اند بدون هیچ گونه عیب و نقصی است.

ما با همت پروردگار والا و پشتیبانی مشتریان خود پای در عرصه ی فروش انواع لیبل کاغذی، لیبل متال، برچسب پی وی سی، برچسب اموال و… و ریبون نهاده ایم و با بکارگیری پشتیبانی قوی و مشاوره رایگان در خصوص انواع این محصولات و هر گونه سوال راجع به این کالا ها، با تحویل به موقع و سریع که آن هم به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است، سعی در جلب رضایت مشتریان خود نموده ایم. این فروشگاه که تخصص آن در زمینه ی فروش انواع لیبل است، تمامی تلاش خود را برای بهتر دیده شدن از دید مخاطب بکار بسته است. به امید روزی که بتواند یکی از بهترین ها در زمینه ی فروش اینترنتی در کشور باشد.
برای ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید.


جستجو در میان

محدوده قیمت

استان (تا 5 استان را می توانید انتخاب کنید.)

انتخاب دسته بندی

تخفیف

استان های انتخاب شده

مدل کالا

مرتب سازی کالا

انتخاب شهر

آگهی مشابه با موارد درخواستی شما یافت نشد.