شرکت کارون خوزستان

مشخصات فروشگاه

شرکت کارون خوزستان

نام تجاری: شرکت کارون خوزستان

نام مدیر: آقای آهنگری

سال تاسیس: 1364

زمینه فعالیت: صنعت - ابزارآلات صنعتی - اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق - پمپ آب - الکتروموتور - شیرآلات و اتصالات


وب سایت: www.karoonkhozestan.com/fa

فکس: 06132222547

تلفن: 8-06132214877 / 32222943061

آدرس: خوزستان - اهواز - اهواز ، خيابان آزادگان ، نبش خ نشاط


بدون امتیاز - امتیاز دهید / 356 بازدید / 0 نظر ثبت شد.

شركت كارون خوزستان در سال 1364 با الهام از اصالت نام رود كارون در قلب خوزستان و با مديريت آقای مهندس عبدالرسول آهنگری با هدف كمك به پيشرفت پروژه های صنعتی از طريق مشاوره و تأمين تجهيزات مختلف مورد نياز آنان ، در اهواز تأسيس گرديد.

شركت كارون خوزستان با اتكای بر اراده و تجربه همكاران خود همواره نقش مثبتی را در ياری رساندن به پروژه ها در شرايط مختلف كشور ايفا نموده و خوشبختانه سوابق ارزنده ای را نيز در كارنامه خود به ثبت رسانده است .

تنوع پروژه های صنعتی در استان خوزستان از جمله پروژه های نفت و گاز، معادن، صنايع فولاد، صنایع سیمان، نيشكر، آبرسانی، كشاورزی و همچنين اعتماد صاحبان و مجريان پروژه ها به شركت كارون خوزستان و توقع آنان به همكاری بيشتر، انگيزه و علت اصلي ورود اين شركت به عرصه های مختلف و توسعه فعاليت ها گرديد .

شركت كارون خوزستان با داشتن دفتر مركزی و نمايشگاه در اهواز، همچنين دفتر تهران و توسعه و گسترش خدمات خود به کلیه صنایع درسطح کشور و با در خدمت گرفتن افراد مجرب در زمینه های فنی، مهندسی و بازرگانی موفق به ايجاد ارتباط با صنايع مختلف داخلی و خارجی از طريق اخذ نمايندگی و همكاری صميمانه با آنان گرديده و آمادگی پاسخگويی به نيازهای پروژه های صنعتی ملی و استانی را دارد.
برای ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید.


جستجو در میان

محدوده قیمت

استان (تا 5 استان را می توانید انتخاب کنید.)

انتخاب دسته بندی

تخفیف

استان های انتخاب شده

مدل کالا

مرتب سازی کالا

انتخاب شهر

آگهی مشابه با موارد درخواستی شما یافت نشد.