پویش صنعت

مشخصات فروشگاه

پویش صنعت

نام تجاری: پویش صنعت

نام مدیر: آقای ابراهیم زکی

زمینه فعالیت: صنعت - ساخت قطعات صنعتی

ساعت کاری: 7:30 تا 18


ایمیل: INFO@POYESHSANAT.COM

وب سایت: www.poyeshsanat.com

تلفن: ۰۷۷-۳۴۲۳۰۵۳۶

موبایل: ۰۹۱۷۳۷۳۰۶۲۵

آدرس: بوشهر - شهرک صنعتی برازجان، خیابان کارگر شرقی ۲


بدون امتیاز - امتیاز دهید / 291 بازدید / 0 نظر ثبت شد.

شرکت پویش صنعت به منظور توسعه صنعت خرما و بالا برتر سطح تکنولوژی صنایع تبدیلی این محصول در عرصه ماشين آلات صنايع غذايي و کمک به ارتقای سطح کمی و کيفی توليدکنندگان خرما، در سال ۱۳۸۹ فعاليت خود را در استان بوشهر آغاز نمود.

اين شرکت رسالت خود را کمک به حفظ و افزایش سطح سلامت جامعه می داند. بر همين اساس با تکيه بر دانش فنی، خلاقيت و استفاده از تکنيک ها و مولفه های مهندسی و مديريتی، توانسته است جايگاه ويژه ای را در زمينه ساخت ماشين آلات خطوط توليد و بسته بندی خصوصا خرما در سطح ملی و کسب نمايد.

ما کارکنان را مهمترين رکن و سرمايه مجموعه می دانيم. به گونه ای که توجه به امکانات رفاهی، حفظ سلامت فيزيک و روان و افزايش ميزان آگاهی و توانمندی آنان همواره مدنظر می باشد و توجه به نيازهای آشکار و پنهان مشتريان و رضايتمندی آنان سرلوحه فعاليت های تمامی کارکنان قرارگرفته است.

اين شرکت علاوه بر ارزش ها و باورهای عمومی کسب و کار، موارد زير را به عنوان ارزش های بنيادی خود در نظر گرفته است و ساز و کارهای کنترلی و حمايتی از اين ارزش ها را نيز طراحی نموده است.

تعهد
خلاقيت و نوآوری
کارايي و اثربخشی
جذابيت
تحقيق، پژوهش و آموزش
و ما آن را در کليه ابعاد سازمانی، مهمترين مولفه های رشد و توسعه قرارداده ایم و تجربه، خلاقيت، دانش و مهارت تخصصی را به عنوان ويژگی ممتاز خود اعلام می داريم و در نهايت توجه به اهداف توليدی مشتريان منطبق بر ارزش های دينی، اسلامی، استانداردی سالم به عنوان رسالت اجتماعی همواره مدنظر می باشد.
برای ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید.


جستجو در میان

محدوده قیمت

استان (تا 5 استان را می توانید انتخاب کنید.)

انتخاب دسته بندی

تخفیف

استان های انتخاب شده

مدل کالا

مرتب سازی کالا

انتخاب شهر

آگهی مشابه با موارد درخواستی شما یافت نشد.